Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?
U kunt een bestelling plaatsen door een bericht sturen via Whatsapp (06 45 97 78 59) of via info@dezoetesluijs.nl.  

Hoe kan ik betalen? 
U kunt contant betalen, betalen via een tikkie of het bedrag overmaken. 

Hoelang zijn de producten van De Zoete Sluijs houdbaar?
De houdbaarheid verschilt per product. Taarten, gebak en cupcakes zijn het lekkerste op de dag van afhalen. Tot twee dagen daarna is taart, gebak en cupcakes vaak nog goed  (kijk, ruik en proef), mogelijk dat de kwaliteit van het product minder is aangezien De Zoete Sluijs met verse producten werkt. Voor producten als macarons en slagroomtruffels is de houdbaarheid wat langer. Kijk daarvoor op de verpakking. 

Kan een bestelling bezorgd worden? 
Op dit moment kunnen bestellingen van De Zoete Sluijs alleen afgehaald worden.

Waarom hebben sommige producten een minimale bestelhoeveelheid?
De Zoete Sluijs is een klein bedrijf en werkt met bederfelijke producten. Een recept is pas te maken vanaf een bepaalde hoeveelheid. Om voedsel verspilling tegen te gaan hanteert De Zoete Sluijs bij sommige producten een minimale bestelhoeveelheid.

Wat te doen als ik niet tevreden ben over een bestelling? 
Wanneer je niet tevreden bent over de bestelling dan hoor ik dat graag. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.